Dag 1: Commerciële gedragshouding, Inzicht in gedraging en effecten daarvan. Onderscheidende factoren in communicatie. Persoonlijke belemmeringen en oorzaken van belemmeringen Opbouw en structuur commercieel gesprek. Behoefte van de opdrachtgever inventariseren.
Weet deelnemer, dat het uiteindelijke onderscheid niet in het product of dienst zit, echter in persoon zelf. Hij snapt dat dit kan bestaan naast zijn vakinhoudelijke kennis.
Weet hij tenslotte, dat hij uiteindelijk ZELF dit kennen zal dienen om te zetten in significant kunnen, daarbij ondersteund door manager en trainingscoach.
5 EN 6 DECEMBER 2024 EN 29 JANUARI 2025
Trainingsduur is drie dagen van 08.30 uur tot 17.00 uur. Groepsgrootte maximaal acht deelnemers.
*In verband met de gewenste transitie zijn na de derde dag, drie na-sessie dagen/dagdelen gepland over een periode van acht maanden.
De inbegrepen aangeboden lunch is van 12.30 uur tot 13.00 uur.
Bureau SiS Training is aangesloten bij OOM.
Kantoor SiS Training, Business Centre de Vliert
Victorialaan 15, gebouw C
5213 JG 's-HERTOGENBOSCH
073 - 7519 547 / 06 1980 1986